مولانا طارق جمیل نے اپنا کلاتھ برانڈ 'ایم ٹی جے' کیوں شروع کیا؟
مشہور اسلامی اسکالر مولانا طارق جمیل نے تفصیل سے بتایا ہے کہ وہ اپنے کلاتھ کا برانڈ لانچ کرنے کے خیال سے کیوں اٹھ کھڑے ہوئے ہیں۔
اپنے ٹویٹر ہینڈل پر پوسٹ کیے گئے ایک ویڈیو پیغام میں ، مولانا طارق جمیل نے انکشاف کیا ہے کہ وہ مدرسوں اور سماجی کاموں کو چلانے کے لئے ایک وسیلہ کی خاطر دعا کرتے تھے۔
اپنے ''ایم ٹی جے''برانڈ کے بارے میں مزید وضاحت کرتے ہوئے ، اسکالر نے بتایا کہ اس منصوبے کے پیچھے صرف اس وجہ سے رقم کا استعمال معاشرتی کاموں کے لئے کرنا تھا ، اور انہوں نے یہ بھی کہا کہ ''اور میں نے اسے کاروبار کے مقصد کے لئے نہیں بنایا''۔
مولانا طارق نے یہ بھی مزید کہا کہ یہ برانڈ میرے مدرسوں کو اس دنیا سے رخصت ہونے کے بعد بھی زیادہ ترقی کرنے میں مدد دے گا۔
Why Did I Launch MTJ Brand?#tariqjamil pic.twitter.com/LPVhwptHbT
اس سے قبل ، طارق جمیل کے ترجمان کے مطابق ، غیرملکی تاریخ میں شلوار قمیص اورکرتے فروخت کرنے والا نیا لباس برانڈ شروع کیا جارہا ہے۔ فیشن برانڈ کا مقصد دقیانوسی تصورات کو توڑنا اور اسلامی اسکالر کے اصولوں کے تحت بیان کردہ لباس بیچنا ہے۔
ترجمان کا کہنا ہے کہ ''فیشن ریٹیل برانڈ [جو] مولانا کے سکھائے گئے اصولوں کو سیکھنے اور اس کی نمائش اور جدوجہد کرنے والے دقیانوسی تصورات کو توڑنے کی کوشش کرتا ہے۔
مزید یہ کہ مولانا طارق جمیل یکم اکتوبر 1953 کو میاں چنوں ، پاکستان میں پیدا ہوئے۔ انہوں نے سینٹرل ماڈل اسکول ، لاہور سے ابتدائی تعلیم مکمل کی۔ جمیل گورنمنٹ کالج یونیورسٹی کے سابق طالب علم ہیں۔
انہوں نے جامعہ عربیہ ، رائے ونڈ سے اپنی اسلامی تعلیم حاصل کی ، جہاں انہوں نے قرآن ، حدیث ، تصوف ، منطق اور اسلامی فقہ کا مطالعہ کیا۔
2019 میں ، دینی عالم دنیا کے سب سے زیادہ ''بااثر'' مسلمانوں کی درجہ بندی میں 40 ویں نمبر پر رہے۔
